torsdag 29 juli 2010

Snart helg

Då har man skjutit upp träningen två dagar i rad nu. Ångest? nää..med den lilla sömn jag fått och dåliga frysta matintaget de senaste dagarna så behöver min kropp tänka på annat eller inget alls. Jag behöver läggas in någonstans där det är mörkt och bara få sova ut. Helst gå i ide över vintern.

Igår kom lillasyster förbi och vi larvade oss, pratade, skrattade och hade en jättemysig kväll. Tanken var att vi skulle öva på lite danssteg, men ingen av oss orkade röra sig en enda cm från soffan. Förutom för att hämta mat och dricka.

När det gäller alla mina projekt så har det stått still nu under sommaren. Men nu ska jag ta nya tag och träffa Emil för inspelning av min musik och försöka öva på rösten och sitta med gitarren och öva. Jag har bestämt mig för att sälja min nuvarande gitarr och köpa en med nylonsträngar istället. Har jättesvårt att ta barréackorder med min nuvarande.

Imorgon kommer älsklingen hem från LA, saknar honom jättemycket. Istället för att vänja sig vid att han är borta så går det åt andra hållet. Jag går och lägger mig och tänker "ahapp nu ska man sova" och man är pigg som om det vore mitt på dagen. Kan inte slappna av med andra ord. Får hoppas att älsklingen tar med sig lite sol och sömn till mig imorgon kväll.

Ta hand om er och glöm inte att hålla era pojk/flickvänner i hand oavsett hur länge ni varit tillsammans. Det är småsakerna som gör skillnad och man ska verkligen ta till vara och uppskatta de man älskar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar