torsdag 10 april 2008

Smått och gott

Jag har inte slutat att uppskatta mina arbetstider och kommer nog aldrig att göra det heller. Det är så underbart att bara få ligga kvar i sin varma säng tills man tröttnar och bestämmer sig för att äta frukost och inte slänga i sig den som det brukade bli när man jobbade 8-17.

Det talades förresten om fastanställningen på jobbet igår. Får se hur det går. Trivs bara bättre och bättre och det har blivit så mycket lugnare nu också, inget hysteri som det har varit ibland.

För övrigt så ska en kompis till mig gifta sig den 17 Augusti, ska bli jätteroligt att gå hennes bröllop. Kommer förmodligen att ha sari på mig. Är nog den finaste klädesplagget som finns.

Nu har mina söta fåglar tappat tålamodet, de vill ut och leka, så jag måste nog avrunda det här och önska alla som läser det här och även de som inte gör det en underbar dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar