onsdag 9 april 2008

Morgonprat

Ganska nyvaken och väldigt trött, varför lägger man sig aldrig i tid. Kom hem klockan tolv igår natt efter en biokväll med kollegan. Vi bestämde oss för att se den oscarbelönade No country for old men som visar sig vara värd alla sina 4 oscar men filmen hade inte den karaktär som vi hade behövt just den ruggiga och kalla kvällen sent efter jobbet.
Så vi satt och kikade på filmen mellan fingrarna, och fnittrade åt oss själva under de flesta spända scenerna.

Vägen hem var ingen succé heller efter en sån film då stan var nästan helt folktom på en vardagskväll.
Efter att jag kom hem tittade jag och min pojkvän på Southpark som var lika underhållande som vanligt :)

Nu är det dags att lyfta sig upp ur sängen, ska iväg till jobbet. Har en ny arbetsrutin då jag jobbar lör-ons varannan vecka och de andra dagarna är jag ledig. Planerar att göra klart mina omtentor och ta de där poängen på universitetet eller skriva klart mina låtar och spela in eller att göra klart båda sakerna.

Ha en bra dag! och gör minst en god gärning varje dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar