lördag 29 september 2012

spännande tider

Efter en otroligt tung vecka fick jag äntligen sova ut inatt. Tror jag däckade innan 21 igår och vaknade 8.30 i morse till min glädje. Övergången till hösten har tagit musten ur mig. Dock är jag snart på benen igen. Träning, bra mat, en ny höstgarderob och gott sällskap kommer att skaka liv i mig igen.

Idag har jag jobbat på den efterlängtade sidan som förhoppningsvis kommer att lanseras mot slutet av året. Det är en dröm som kommer att besannas om allting går som det ska. Ni kommer att få ta del av sidan och använda den så mycket som ni bara vill!

Jag har turen att få jobba med en riktigt duktig programmerare som förstår mina idéer och vad jag vill åstadkomma. Det är en otroligt spännande tid och jag kommer att hålla er så uppdaterad som möjligt kring detta!


En del av min höstgarderob och en ledtråd i ett....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar